מדיניות החזרות/ביטולים
1. ביטול רכישה והחזרת מוצרים
1.1 אתה רשאי להחזיר את המוצרים שרכשת בזירת המכירות בתוך 14 (ארבעה עשר) ימים מיום קבלתם, כשהם ארוזים באריזתם המקורית ושלא נעשה בהם כל שימוש!! לאחר בירור פנייתך לביטול הצעתך אצל הספק, עלייך להחזיר את המוצר למחסני הספק, או לחילופין, לבקש מהספק שישלח שליח לביתך לאיסוף המוצרו החזרתו לספק (במקרה שהחזרת המוצר תבוצע על ידי שליח הספק, תחויב בדמי החזרה). לאחר החזרת המוצרים תזוכה במחיר ששילמת עבורם (לא כולל דמי משלוח), ובניכוי הוצאות הספק כדין.
2. 1במקרה בו המוצרים אותם קיבלת לא היו תקינים בעת קבלתם, לא תחויב בדמי המשלוח, אריזה, דמי החזרה או דמי טיפול.
1.3 כל עוד, לא קיבלת את המוצר, ביטול הזכייה ייעשה בכתב , בפקס ובליווי הודעה טלפונית
לאחר קבלת המוצר, ביטול הקניה ייעשה אך ורק בהודעה בכתב בליווי הודעה טלפונית למשרדי הספק כמופיע בחשבונית ו/או תעודת המשלוח, וזאת עד 14 ימים מיום קבלת המוצר.
1.4 ביטול הזמנה שנמצאת בהליכים מתקדמים( כגון יום לפני האספקה או לאחר הודעה על הספקת המוצר),מסיבות כל שהם יחויבו בדמי ביטול של 10% או 100 שקל הנמוך מבניהם.
2. אחריות
2.1 החברה ו/או מי מטעמה אינם נושאים בכל אחריות לטיב המוצרים, לתכונותיהם, לשמות היצרנים ו/או לכל מצג שנעשה בזירת המכירות בכל הנוגע לפרטים האמורים. האחריות המלאה והבלעדית בכל הנוגע למוצרים ו/או השירותים חלה על הספקים.
יתכנו הפרשי גוונים בין תצלומי המוצרים המתפרסמים בזירת המכירות לבין הגוונים המדויקים של המוצרים כפי שיסופקו בפועל. המוצרים בזירת המכירות מוצגים בתום לב ובאחריות הספקים, ואין בהצגתם באתר משום המלצה ו/או הבעת דעה מצד Weevap LifeStyle לגבי אופיים של המוצרים, תכונותיהם, טיבם, שמות היצרנים וכיו"ב. אם רכשת מוצרים פגומים, זכותך להחליפם או להחזירם ולקבל את כספך בחזרה, כמפורט בתקנון זה.
2.2 האחריות הבלעדית למוצרים, לאיכותם, לטיבם, לעמידותם ולתכולתם, לרבות הוראות הפעלה בשפה העברית, חלה על הספקים ובהתאם לתנאים המופיעים על תעודת האחריות שמצורפת אליהם. הספקים לקחו על עצמם את כל החובות המוטלות על "עוסק" על פי חוק הגנת הצרכן, תשמ"א – 1981 והתקנות שהוצאו מכוחו.
2.3 בשום נסיבות לא תחול על החברה ו/או מי מטעמה אחריות כלשהי בגין נזק ישיר, עקיף, דמי נזיקין עונשיים, נזק מקרי, מיוחד או תוצאי, ו/או כל נזק אחר מכל סוג ומין, לרבות, ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, דמי נזיקין בגין אובדן השימוש, אובדן נתונים או אובדן רווחים, הנובעים או קשורים בכל דרך שהיא בשימוש או בביצועי זירת המכירות, בגין עיכוב בשימוש או באי יכולת להשתמש בזירת המכירות, באספקתם או באי אספקתם של מוצרים או שירותים, או בכל מידע, תוכנה, מוצר, שירות וגרפיקה נלווית שהושגו באמצעות זירת המכירות, ו/או הנובעים בכל דרך אחרת מן השימוש בזירת המכירות, בין בהתבסס על הסכם ובין בנזיקין, בין באחריות מוחלטת, ו/או כל עילה אחרת
אם אינך שבע רצון מחלק כלשהו של זירת המכירות או מאחד מתנאי תקנון זה, אנא כתוב אלינו ונבחן את פנייתך בקפידה.
2.4 השירות בזירת המכירות ניתן לשימוש כמו שהוא ("AS IS"). לא תהיה לך כל טענה, תביעה ו/או דרישה כלפי החברה ו/או מי מטעמה בגין תכונות השירות, יכולותיו, מגבלותיו או התאמתו לצרכיך ולדרישותיך.
2.5 החברה מתחייבת לעשות מאמצים למען שביעות רצונו של הלקוח ולאבטח את זירת המכירות ואת רמת השירות בה, אך אינה מתחייבת שהשירות בזירת המכירות לא יופרע, יינתן כסדרו בלא הפסקות, יתקיים בבטחה וללא טעויות, ו/או יהיה חסין מפני גישה בלתי-מורשית , נזקים, קלקולים, תקלות – לרבות תקלות בחומרה, בתוכנה או בקווי התקשורת לאתר – אצל החברה, מי מספקיה ו/או מי מטעמה.
3. דין ושיפוט
הדין החל על הצעותיך ועל תקנון זה, הוא הדין הישראלי בלבד. סמכות השיפוט הייחודית לכל עניין ומחלוקת, נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב בלבד.
4. שאלות ובירורים
לבירורים ולשאלות במהלך הרכישה, ניתן לפנות אל מרכז ההזמנות של החברה, 24 שעות, 7 ימים בשבוע באמצעות הדואר האלקטרוני Info@weevap.com
דמי טיפול אריזה ומשלוח נשארים תמיד בסכום מקסימלי של עד 48 שקלים, לא משנה גודל או כמות מוצרים.
להזמנות מהירות מהיום להיום ניתן להזמין משלוח אקספרס ושליח של הדואר או שלנו יתאמו אתכם בטלפון מראש.
לאיסוף עצמי (ניתן לשלם גם במזומן) יש לבצע את ההזמנה דרך האתר, לאחר מכן לתאם איתנו טלפונית או במייל ולהגיע לאחת מנקודות האיסוף שלנו.
כמו כן במקרים דחופים, משלוחים אקספרס מהיום להיום ומשלוחים מיוחדים לבתי חולים וכו' שירות הלקוחות שלנו פעיל לרשותכם מהשעה 10:00 בבוקר ועד 19:00 בערב ונשמח לעמוד לרשותכם.
ניתן גם לבצע הזמנה טלפונית ולשלם במקום במזומן לאחר קליטת ההזמנה במערכת.
א' – ה' 18:00 – 10:00
ו' – 14:00 – 10:00
שירות לקוחות – 03-5478645