בלוג אידוי קנאביס רפואי

סובלים מבעיות שינה? קבלו טיפים מועילים שיכולים לסייע לכם לישון טוב יותר

בראש ובראשונה חשוב להדגיש, במידה ואתם סובלים מ בעיות שינה, בצעו אבחון באמצעות הרופא שלכם. בעיות שינה יכולות לנבוע מסיבות רבות ולעיתים רק התערבות קונבציונאלית תפתור את הבעיה. אין ספק שעם התקדמות הטכנולוגיה, פריצת המסכים לחיינו והעובדה שאנחנו נוטים להישאר ערים יותר, רבים מאיתנו סובלים מבעיות שינה מה שכנראה גם משפיע על מגוון אספקטים נוספים. מחקרים בנושא שינה אף מצאו קשר בין שינה לבין המערכת החיסונית שלנו כאשר פעולות חיוניות של הגוף כגון, ניקוי רעלים, ניקוי פסולת ותחלופת תאים קורות דווקא במהלך השינה.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3256323/

שינה היא הכרח קיומי בדיוק כמו אוכל ומים ולכן חשוב להשקיע בעצמנו ובפתרון בעיות השינה שלנו, אנחנו נתמקד בשיטות הטבעיות יותר ונשתדל גם להביא הוכחות לשיטות יעילות לשיפור ויעילות השינה:

  1. הפסיקו לנמנם במהלך היום – אנחנו לא מדברים על תנומה של 15 – 30 דק' אחת בצהריים, אנחנו מדברים על תנומות לא סדירות או של תנומות ארוכות ממה שציינו. שינה במהלך היום יכולה לבלבל את השעון הביולוגי של הגוף ולגרום לקשיי הירדמות.
    https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/22659474/
    https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21463024/

  2. הפסיקו לשתות קפה בשעות מאוחרות של היום – אין סוף מחקרים מביאים את היתרונות שקפאין מביא עימו בכל הנוגע לאנרגיה, עוררות וספורט, כאשר צורכים אותו בשעות מאוחרות ולקראת שעות ההירדמות שלנו, השפעתו עלולה למנוע מהגוף שלנו להירגע לפני השינה. לפי מחקר, קפאין נשאר בדם קרוב ל-8 שעות!
    https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/10049999/
    https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/10906543/

  3. הקפידו לאכול בריא וקליל – זה נכון לאורח חיים בריא, אך נכון יותר גם לפני השינה, מומלץ מאד לא לאכול מאכלים כבדים ושומניים, נסו לא לנשנש חטיפים לפני השינה (אלו מלאים בסוכר וחומרים שעלולים להשפיע על איכות השינה) השתדלו לאכול עד שעתיים לפני השינה והימנעו משתיית אלכוהול. גם שתיית מים לפני השינה עלולה לגרום לכם לקום במהלך הלילה לשירותים.

    הקפידו לא לאכול מאכלים כבדים ושומניים וחטיפים לפני השינה

     

  4. צמצמו את זמן המסך בערב וכבו אורות – חשיפה לאור בלילה משפיעה על השעון הביולוגי ועלולה לבלבל אותו, חשיפה לאור כחול בלילה גורמת להפחתה של ההורמון הטבעי מלטונין (הורמון שמסייע להירגע ולישון עמוק). ככל שתרגילו את הגוף והעיניים לחשכה כך גם המוח יבין שזו השעה ללכת לישון וכך הגוף יכנס באופן טבעי לתהליך של רגיעה והירדמות
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC3047226/
    https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21552190/

  5. נסו תוספים טבעיים כדי לפתור את בעיות השינה שלכם – ישנם תוספים כגון מלטונין או CBD שיכולים לסייע לכם. מלטונין ו-CBD הפכו בשנים האחרונות לפופולריים מאד כאשר אין ספור מחקרים כבר חוקרים את 2 תוספים אלה. מלטונין כפי שהזכרנו בסעיף הקודם הוא הורמון טבעי המיוצר ע"י הגוף וכאשר יש הפחתה של תוסף זה ע"י הגוף ניתן לתגבר באמצעות תוסף זה.  CBD יכול לסייע בתהליך ההירדמות ולסייע בלנתק מחשבות לפני השינה, יש לא מעט מחקרים שתוכלו למצוא בנושא
    https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/21340475/
    https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/18036082/
    https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/24281562/

  6. קנאביס –
    אל תעשנו עברו לאידוי – בטוח שמעתם ממישהו שאמר, קנאביס יכול לעזור לכם לישון, או מישהו שאמר לכם תעשנו משהו ותירדמו. אז ראשית, אל תעשנו שום דבר ואל תערבבו את הקנאביס שלכם עם טבק. בזמן השינה הנשימות שלנו עמוקות יותר, הגוף צורך כמות גבוהה של חמצן ולכן להכניס עשן עם שריפת חומרים מזיקים אינה מומלצת בד"כ אז על אחת כמה לפני השינה. לכן אם אתם כבר עם הרגל של לעשן לפני השינה, עברו לאידוי ונטרלו לפחות את החלקים המזיקים ביותר לגוף.
    נסו לצרוך זני אינדיקה – זני אינדיקה בד"כ משפיעים יותר על ההרגשה בגוף, על רפיון שרירים, תחושת הירגעות וניטרול של מגוון בעיות כאב (שעלולים להשפיע על השינה).
    חפשו על שקיות הקנאביס, ריכוז גבוה יותר של CBN – CBN הוא רכיב נוסף ממיני רבים בצמח הקנאביס ומחקרים מסוימים מראים כי הוא יכול לסייע לשינה ארוכה יותר.
    https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/7728937/

חפשו ריכוז גבוה יותר של CBN על שקיות התפרחות

סיכום

אל תוותרו על לחפש את מה שיסייע לכם לישון טוב יותר ואל תתפשרו על איכות החיים שלכם, שינה טובה ועמוקה היא יעילה ובעיקר הכרחית לתפקוד יומיומי שלנו.

אולי יעניין אתכם גם >> קנאביס רפואי למתחילים – מדריך אידוי

אולי יעניין אתכם גם >> החזר כספי עבור רכישת קנאביס רפואי ווופורייזר

מתעניינים בקניית וופורייזר? לחצו כאן >> הוופורייזר שכובש את ישראל

ביקרתם כבר בעמוד הפייסבוק שלנו ועשיתם לייק?

התכנים המופעים באתר weevap אינם מהווים תחליף לייעוץ רפואי ו/או מקצועי וכל מטרתם לספק מידע ובשום מקרה אינם בגדר המלצה או עצה רפואית ו/או חוות דעת רפואית מקצועית. התכנים והמוצרים המופיעים באתר נועדו להרחבת הידע האישי של המשתמשים בו ואין לראות בהם תחליף להתייעצות עם רופא מומחה. בכל מקרה יש לפנות לקבלת חוות דעת של רופא מוסמך לפני קבלת טיפול ו/או שימוש בתכשיר רפואי כלשהו.

 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *